ThisIsIt nagellak in 5 kleuren!

DSC09859

Jawel jawel, vlak voor ik op vakantie ging plofte er nog een pakketje op de deurmat met daarin deze vijf nagellakjes. Ze zijn heel vrolijk en zomers, dus ik heb er nog snel een paar in mijn tas gestopt. De nagellakjes zijn bijna neonkleurig! Lees snel verder om ze allemaal even apart te bekijken.

DSC09827

DSC09838

DSC09850

Het eerste lakje is zuurstokroze. En helaas krijg ik niet goed op de camera hoe fel de kleur is! Ik heb op de foto hierboven 2 lagen aangebracht. Het kwastje is prima in gebruik. Deze kleur kun je HIER vinden.

DSC09836 DSC09853

Dan hebben we hier de gele kleur. Heerlijk zomers en ook leuk als basis voor een nailart van bijvoorbeeld een bij! Je valt lekker op als je deze kleur op je nagels lakt. Deze kleur kun je HIER vinden.

DSC09832 DSC09858

En dit is de blauwe kleur. Sorry als ik mijn nagel niet zo heel mooi gelakt heb, maar het kleurtje is goed te zien. Het zit tussen donker- en lichtblauw in. Ik vind ‘em gaaf! Deze kleur kun je HIER vinden.

DSC09837 DSC09851

Wauw oranje! Ik kan persoonlijk nóóit een oranje kleur vinden dus ik ben heel blij dat dit merk hem wel heeft. Helaas is het WK net afgelopen, maar het kleurtje kan altijd van pas komen als je in Nederland woont. Denk aan bijvoorbeeld koningsdag. En anders is hij ook hartstikke leuk om op je tenen te doen. Vind je niet? Deze kleur kun je HIER vinden.

DSC09831

DSC09855

Dan hebben we nog de groene kleur, een beetje babygroen. Dit is een hele hippe kleur deze zomer. Prachtig en fris! Deze kleur kun je HIER vinden.

DSC09860 DSC09862

Zo, hier heb ik alle kleuren nog is op de foto gezet. De kleuren zijn zomers, fris en vrolijk! Ideaal om cadeau te doen of juist zelf in te slaan. De nagellakjes zijn maar €1,99 per stuk.

DSC09846

Het design van de potjes is heel mooi, een hele chique uitstraling. De dop is heel lang wat handig is met het vasthouden van het kwastje,

Wil je nou andere producten van ThisIsIt bekijken of bestellen? Kijk dan even op DEZE site. Tot de volgende keer!

4 gedachtes over “ThisIsIt nagellak in 5 kleuren!

Laat je reactie achter!